2010年8月26日 星期四

劉舜文 朱凌凌 - 係要睇小豬 MV (2010世界盃嘉年華)



劉舜文 X 朱凌凌 -- 2010世界盃嘉年華 -- 係要睇小豬
原曲 : BEYOND 係要睇ROCK N' ROLL

小豬小豬 戰意是你家
飛身颷波 不需太多說話
小豬小豬 踢法像掃把
希古恩 美斯都冇得說話

實力魅力 仲有品行
我要讚讚 小豬阿爸 小豬媽媽

係要睇小豬 (小豬) 小豬 (小豬) A-HA
係要睇小豬 (小豬) 小豬 (小豬) A-HA
係要睇小豬 (小豬) 小豬 (小豬) A-HA
係要睇小豬 (小豬) 小豬 (小豬) HA

小豬小豬 冷箭實中靶
即使改打 防中都冇乜怨罵
一講起小豬 我要 FING 結他
懇請今晚 幫手去追韋拿

實力魅力 仲有品行
我要讚讚 小豬阿爸 小豬媽媽

係要睇小豬 (小豬) 小豬 (小豬) A-HA
係要睇小豬 (小豬) 小豬 (小豬) A-HA
係要睇小豬 (小豬) 小豬 (小豬) A-HA
係要睇小豬 (小豬) 小豬 (小豬) HA

八強對住鼎鼎大名 阿根廷
小豬你好型 對住美斯簡直如影隨形
真係勁 全場跑個不停
機件又冇失靈 就咁送對手一程

如果我既成就可以有你既一成
我一定一定一定 感到非常光榮
既然咁 FIT 就唔好畀佢停 唔好得番七成
最緊要入決賽 就算係小勝一零

係要睇小豬 (小豬) 小豬 (小豬) A-HA
係要睇小豬 (小豬) 小豬 (小豬) A-HA
係要睇小豬 (小豬) 小豬 (小豬) A-HA
係要睇小豬 (小豬) 小豬 (小豬) A-HA

係要睇小豬 (小豬) 小豬 (小豬) A-HA
係要睇小豬 (小豬) 小豬 (小豬) A-HA
係要睇小豬 (小豬) 小豬 (小豬) A-HA
係要睇小豬 (小豬) 小豬 (小豬) HA

我係要睇小豬 (小豬) 小豬 (小豬) WOO

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。