2010年8月26日 星期四

劉舜文 朱凌凌 - 我瞓身唱荷蘭MV (2010世界盃嘉年華)



劉舜文 X 朱凌凌 -- 2010世界盃嘉年華 -- 我瞓身唱荷蘭
原曲 : HAPPY TOGETHER

球迷勁愛勁讚 勁讚
"小賓賓" 好似摩打 對面吔蛋
"史生" 彷彿李三腳咁 對面聽省
我瞓身唱荷蘭

BA BA BA BA BA BA BA BA BA BA BA
神奇勁扳
BA BA BA BA BA BA BA BA BA BA BA
球迷勁讚

勤力練冇話晏 話晏
當天得到兩舖亞軍 壓爛個橙
今天必需要得冠軍 美味靚橙
我瞓身唱荷蘭

BA BA BA BA BA BA BA BA BA BA BA
神奇勁扳
BA BA BA BA BA BA BA BA BA BA BA
球迷勁讚

BA BA BA BA BA BA BA BA BA BA BA
神奇勁扳
BA BA BA BA BA BA BA BA BA BA BA
球迷勁讚

勤力練冇話晏 話晏
當天得到兩舖亞軍 壓爛個橙
今天必需要得冠軍 美味靚橙
我瞓身唱荷蘭

我瞓身唱荷蘭
我瞓身唱荷蘭
我瞓身唱荷蘭
我瞓身唱荷蘭

我瞓身唱荷蘭
我瞓身唱荷蘭
我瞓身唱荷蘭
我瞓身唱荷蘭

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。